به گزارش خبرگزاری تسنیم، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال میکله دی‌گرگوریو دروازه‌بان تیم مونتزا به یوونتوس سرانجام به حقیقت پیوست و این سنگربان 26 ایتالیایی که فصل گذشته در صدر لیست خرید‌های تابستانی بانوی پیر قرار گرفته بود، با رد پیشنهاد لیورپول، تورین را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد تا در فصل جدید در پروژه جدید بیانکونری زیر نظر سرمربی جدید این تیم، تیاگو موتا کار کند.

در همین حال باشگاه یوونتوس در تلاش است تا سنگربان فصل گذشته‌اش وویچخ شزنی را متقاعد کند به پیشنهاد مشتری عربستانی‌اش، تیم النصر پاسخ مثبت دهد، تیمی که به دروازه‌بان لهستانی قراردادی دو ساله با حقوق 20 میلیون یورو پیشنهاد داده است. بانوی پیر امیدوار است که از این انتقال، پنج میلیون یورو درآمد کسب کند.

 

طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو، دی‌گرگوریو با یوونتوس قراردادی پنج ساله خواهد بست که او را تا سال 2029 در تورین نگه می‌دارد. همچنین به موجب این قرارداد او دو میلیون یورو حقوق خالص خواهد گرفت که البته پاداش‌‌هایی قابل افزایش بسته به عملکرد بازیکن، این رقم را بالاتر هم خواهند برد.

قرار است هفته آینده اعلام رسمی انتقال دروازه‌بان مونتزا به یوونتوس صورت بگیرد. یووه برای خرید گرگوریو که تست‌های پزشکی بانوی پیر را با موفقیت پشت سر گذاشته است، 18 میلیون یورو به مونتزا خواهد پرداخت و در صورت تحقق یکسری شروط، این رقم تا 20 میلیون یورو هم افزایش پیدا می‌کند. از این رقم حدود دو میلیون یورو نصیب باشگاه اینتر خواهد شد، چرا که مونتزا برای جذب این دروازه‌بان از اینتر، پذیرفت که 10 درصد از رقم فروش او را به نراتزوری بپردازد.