به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر در پایان قرارداد 5 بازیکنش با آنها خداحافظی کرد. این بازیکنان شامل الکسیس سانچس، خوان کوادرادو، داوی کلاسن، استفانو سنسی و امیل آئودرو می‌شوند.

با پایان ماه ژوئن، آن دسته از بازیکنانی که فصل گذشته آخرین فصل قراردادهای خود را با تیم‌های‌شان را سپری می‌کردند، رسماً آزاد می‌شوند و الکسیس سانچس یکی از آنهاست. وینگر شیلیایی دو مقطع مختلف از 2019 تا 2022 و فصل گذشته پیراهن اینتر را به تن کرد و در این بازه‌های زمانی دو قهرمانی سری A، یک کوپا ایتالیا و دو سوپرجام ایتالیا را در کارنامه خود به ثبت رساند.

خوان کوادرادو نفر بعدی است که تابستان سال گذشته به‌عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس به اینتر ملحق شد، اما به دلیل مصدومیت در همان ابتدای فصل، تعداد بازی‌هایش برای اینتر تنها 12 مورد بود که در این بازی‌ها دو پاس گل داد. سومین نفر کلاسن، ملی‌پوش هلندی اینتری‌هاست که ماه سپتامبر سال 2023 آژاکس را ترک کرد اما قرارداد یک ساله‌اش به پایان رسید. او نیز در تمامی رقابت‌ها 18 بازی برای تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی انجام داد.

در شرایطی مشابه، باشگاه اینتر قرارداد دروازه‌بان قرضی‌اش، آئودرو را تمدید نکرد. او که فصل گذشته تنها 6 بازی برای نراتزوری انجام داد، باید به تیم اصلی‌اش، سامپدوریا برگردد؛ البته گفته می‌شود که این سنگربان 27 ساله در سامپدوریا هم نخواهد ماند و به یکی از سه پیشنهادی که از تیم‌های نیس، کومو و مونتزا دارد، پاسخ مثبت خواهد داد.

به جز این چهار نفر، استفانو سنسی هم به‌عنوان بازیکن آزاد از اینتری‌ها جدا شد، هرچند اگر نراتزوری مخالفت نمی‌کرد، او در پنجره نقل‌وانتقالات ماه ژانویه به لیدزیونایتد انگلیس ملحق شده بود.