به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو آلکانتارا هافبک پیشین تیم‌های فوتبال لیورپول، بایرن مونیخ و بارسلونا، شب گذشته (یکشنبه) در تصمیمی غیرمنتظره به دوران بازیگری خود پایان داد.

قرارداد تیاگوی 33 ساله با لیورپول فصل گذشته به پایان رسید و گفته می‌شد که او از چند تیم مختلف از جمله جیرونا پیشنهاد دارد اما فابریزیتو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی با انتشار توئیتی اعلام کرد که ستاره اسپانیایی تصمیم گرفته به دوران بازیگری‌اش که در سال‌های اخیر هم تحت تأثیر مصدومیت‌های متوالی قرار داشت، پایان دهد.

تیاگو دوران بازیگری خود را از آکادمی معروف لاماسیای بارسلونا آغاز کرد و در فاصله سال‌های 2009 تا 2013 نیز 101 بازی برای بارسایی‌‌ها انجام داد. با این حال با وجود ستاره‌هایی مانند ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا در ترکیب وقت کاتالان‌ها، تیاگو فرصت چندانی برای بازی پیدا نداشت و به همین دلیل ترجیح داد که به بایرن مونیخ ملحق شود. در این تیم، تیاگو خودش را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های میانی دنیا معرفی کرد و پس از 7 سال از این تیم جدا شد و به لیورپول پیوست.

در هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت تیاگو به بارسلونا شنیده شده و گویا برنامه او این است که به عنوان یکی از اعضای کادر فنی هانسی فلیک سرمربی آبی‌و‌‌اناری‌ها مشغول به کار شود.