نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در حاشیه مجمع سالیانه هیأت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر پیرامون آخرین وضعیت محمد ربیعی، سرمربی این تیم پس از جلسه دادگاه‌اش در رفسنجان اظهار کرد: کسی آقای ربیعی را بیرون نکرده است؛ ما پیرامون شرایط حضور وی در ذوب‌آهن بارها صحبت کرده‌ایم؛ ربیعی مشکلی برای حضور روی نیمکت ذوب‌آهن ندارد.

وی به اشاره به خبرهای غیررسمی در رسانه‌ها ادامه داد: ما کاری به حواشی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، نداریم؛ ملاک و عیار حرکت ما برای این موضوع استعلام و واقعیت است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: محمد ربیعی در ذوب‌آهن ماندگار است و وی مورد حمایت من، مجموعه مدیریتی و ارکان اصلی مجموعه ذوب‌آهن است.

رجب زاده یا حدادی فر اگر بخواهند کمک بایستند همین الان به آنها پیشنهاد می‌دهم!

وی در پاسخ به اینکه دغدغه هواداران ذوب‌آهن اضافه شدن بازیکنان قدیمی مثل قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده به کادر فنی این تیم است، گفت: این حق سرمربی است که کمک و دستیار خود را انتخاب کند و من تا امروز یک کلام راجع به این مسئله صحبتی نکرده‌ام، چون حرفه‌ای نبوده است.

نکیسا تاکید کرد: به هر حال قاسم حدادی فر امروز در غایت و حد یک سرمربی است؛ او اگر بخواهد به عنوان کمک به ذوب‌آهن بیاید من همین الان به او پیشنهاد می‌دهم یا مهدی رجب زاده که سال‌ها رفیق و هم بازی من بوده اگر بخواهد به عنوان کمک یا دستیار به این تیم اضافه شود من همین الان به او پیشنهاد می‌دهم اما بحث این بازیکنان قدیمی بحث سرمربی گری است.

وی اضافه کرد: من و تیم ذوب‌آهن با محمد ربیعی قرارداد داریم، حق او به عنوان سرمربی است که کادرفنی را خودش انتخاب کند؛ رجب زاده و حدادی فر بازیکنان بزرگی هستند و برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند اما من به عنوان مدیرعامل باید یک سری مسائل حرفه‌ای را رعایت کنم.

محمد جواد آزادی اولین ورودی گاندوهاست

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن پیرامون شرایط این تیم در بازار نقل و انتقالات نیز مطرح کرد: امید به خدا کارهایی انجام شده است؛ هواداران بدانند ما در حال فعالیت هستیم؛ به عنوان اولین خبر باید بگویم در حال حاضر محمد جواد آزادی، بازیکن فصل پیش پیکان را داشته باشید؛ امیدوارم در روزهای آینده خبرهای خوبی بشنویم.